that '70s style

lubię lata 70te. oj lubię. lekkie dzwony. szwedy. trapezowe spódnice. lubię, noszę i szyję. i dziś właśnie o takiej spódnicy. ale ostrzegam, będzie krótko. będzie mini. jak na lata 70te przystało. 
tym razem nie było żadnych wykrojów. żadnego szperania w burdach czy internetach. spódnica praktycznie uszyła się sama. zebrałam kilka wymiarów (talia, biodra, długość). przygotowałam zaszewki na pupie (bardzo na oko). wszyłam zamek, guzik i robota skończona. rach ciach i po sprawie. szybko i efektownie. minimalistycznemu krojowi energii dodaje materiał. miłość od pierwszego wejrzenia. te kolory! ten motyw! brałam od razu. ociągałam się jedynie z jej założeniem. z niewiadomych powodów czekałam na jesień. na lekkie golfy. na przejściowe buty. jeszcze nie czapki ale już szaliki. i voilà! doczekałam się. za oknem jest pięknie kolorowo. liście rdzewieją. a ja śmigam w mojej trapezowej spódnicy, butach na drewnianej koturnie i planuję kolejne projekty inspirowane serialem that '70s show, jane birkin lub mia farrow.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

i like 70s style. i like it a lot. slightly flared trousers. trapezoid skirts. i like it, i wear it, i sew it. and that's what i'm showing you today. 
this time there was no patterns. no burdas. no internet. i just took some measurements (waist, hips, length), prepared the back folds, the zipper and the button. easy? extremely easy! that's what i love the most about it. the simplicity, the easyness and the fabric! those colors. this print. i just had to buy it. i couldn't resist. the strange thing happened though. for unknown reasons i wanted to wait till autumn to put it on. i waited for turtleneck tops, wedges derbies and scarfs. i waited for rusty leaves and misty mornings. i waited for long evenings with my favourite 70s inspirations: that '70s show, jane birkin and mia farrow. 









Komentarze

Popular Posts